Téma se týká:

Co mám dělat, pokud zájezd neodpovídal popisu?

Na zájezd, který neodpovídá popisu ihned upozorněte průvodce nebo delegáta. Pokud nebude sjednána náprava hned, vše je potřeba zdokumentovat (fotografiemi) a po návratu zaslat spolu s reklamačním protokolem na adresu cestovní kanceláře nebo agentury, která zájezd organizovala. Co vše se dá reklamovat a jaké jsou za to vymahatelné náhrady najdete ve Frankfurtské tabulce slev, dostupné na internetu.

Zadejte případ k posouzení zdarma

Staň se členem našeho VIP klubu!

Je to zcela ZDARMA a dozvíš se tak o akčních tipech jako první! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Potvrzením souhlasíš se zpracováním osobních údajů (tedy tvého mailu)

Pošleme ti e-mail, který potvrdíš, abychom tyhle super tipy neposílali někomu jinému.
Pokud ti nic nedorazí, zkontoluj spam.