Téma se týká:

Travel Servis/Smartwings a zpoždění letu. Co dělat a jak postupovat?

Letadla společnosti SmartWings (Travel Service) mívají zejména v letní sezoně pravidelná zpoždění. Vyplatí se si proto hlídat čas zpoždění a mít přehled o možných kompenzacích.

Pokud bude let oproti plánovanému času odletu opožděn o 2 hodiny a více při letu kratším než 1500 km nebo o 3 hodiny a více při letu delším než 1500 km uvnitř EU a při letu mezi 1500 až 3500 km mimo EU nebo o 4 hodiny a více při letu delším než 3500 km mimo EU, máte nárok na poskytnutí péče. Mezi takovou péči patří například občerstvení či ubytování v hotelu.

 

Zadejte případ k posouzení zdarma

 

Pokud letadlo do cílové destinace dorazí o 3 hodiny déle či ještě později, můžete požadovat finanční kompenzaci 250 € u letů do vzdálenosti 1500 km, 400 € při letu delším než 1500 km uvnitř EU 600 € při letu delším než 3500 km mimo EU.

Pozor, pokud zpoždění vzniklo kvůli mimořádným okolnostem, kterým SmartWings (Travel Service) nemohl zabránit, nemusí vám škodu hradit. Mezi takové události se řadí například špatné povětrnostní podmínky nebo stávky zaměstnanců letiště.

Staň se členem našeho VIP klubu!

Je to zcela ZDARMA a dozvíš se tak o akčních tipech jako první! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Potvrzením souhlasíš se zpracováním osobních údajů (tedy tvého mailu)

Pošleme ti e-mail, který potvrdíš, abychom tyhle super tipy neposílali někomu jinému.
Pokud ti nic nedorazí, zkontoluj spam.