Téma se týká:

Koupila jsem letenku a na email jsem nic neobdržela – co mám dělat?

Pokud jste zakoupili letenku, ale na email jste nic neobdrželi, nepanikařte. Nejdříve nehlédněte do emailové schránky, jestli rezervace nespadla do složky „Spam“, nebo „Hromadné“.

 

Pokud se tak nestalo, najeďte na stránky dopravce do Manage my booking, přihlaste se a koukněte, jestli tam uvidíte svou letenku. Pokud ano, pak rezervace proběhla v pořádku a můžete zde znovu vypsat email, na který chcete letenku zaslat. Pokud by byl váš let zrušen nebo nerezervován (nebo platba neproběhla bankou), uvidíte tuto informaci na stránkách dole, žádné poplatky pak nejsou účtovány.

Pokud jste nekupovali letenku přímo u dopravce, můžete kontaktovat též prodejce. Velcí prodejci jako je Pelikán, Královna, nebo Letuška, obvykle reagují obratem a se vším vám pomohou.

Staň se členem našeho VIP klubu!

Je to zcela ZDARMA a dozvíš se tak o akčních tipech jako první! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Potvrzením souhlasíš se zpracováním osobních údajů (tedy tvého mailu)

Pošleme ti e-mail, který potvrdíš, abychom tyhle super tipy neposílali někomu jinému.
Pokud ti nic nedorazí, zkontoluj spam.