Téma se týká:

Co mám dělat, když cestovní kancelář zruší zájezd?

V případě, že cestovní kancelář stornuje zájezd v době kratší než 20 dnů před odjezdem, máte nárok – krom vrácení peněz – na penále až ve výši 10% z ceny zájezdu. Penále se ale nevyplácí, pokud došlo ke zrušení z důvodů vyšší moci nebo z důvodů malé neobsazenosti zájezdu (v podmínkách smlouvy musí být uveden termín, do kdy má být klient o takové skutečnosti informován). V případě, že cestovní kancelář je nucena změnit smlouvu zájezdu (např. ubytování), pak se klient k těmto změnám musí vyjádřit do smluvené doby (nejčastěji do 5dnů) a má právo je přijmout, nebo odstoupit od smlouvy. Jako kompenzace mu může být nabídnut jiný zájezd.

Staň se členem našeho VIP klubu!

Je to zcela ZDARMA a dozvíš se tak o akčních tipech jako první! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Potvrzením souhlasíš se zpracováním osobních údajů (tedy tvého mailu)

Pošleme ti e-mail, který potvrdíš, abychom tyhle super tipy neposílali někomu jinému.
Pokud ti nic nedorazí, zkontoluj spam.