Téma se týká:

Co mám dělat, když mi cestovní kancelář změní hotel?

Ke změně hotelu může dojít např. z kapacitních důvodů daného hotelu. U poctivé kanceláře by se tak stávat ale nemělo. Pokud se to dozvíte před odjezdem na dovolenou, bude vám nabídnuto náhradní ubytování ve stejné nebo vyšší kategorii. Tu můžete buď přijmout nebo odmítnout, je ale potřeba tak učinit do uplynutí domluveného termínu – nejčastěji do 5dnů.

 

Pokud nereagujete, bude návrh brán, jako že jste ho přijali. Pokud na náhradní variantu nepřistoupíte, pak vám cestovní kancelář může nabídnout jiný zájezd – pokud je dražší než ten původní, nic nedoplácíte. V případě, že se dohodnete na levnější variantě, měl by vám být rozdíl zájezdů vyplacen. Když nesouhlasíte ani s jednou variantou máte nárok na odstoupení od smlouvy, bez jakýchkoli stornopoplatků. V případě, že se vám problém se změnou hotelu stane přímo na místě ve vámi zvolené destinaci, bude vám nejspíš nabídnuto ubytování kvalitou srovnatelné s původním hotelem nebo i lepší (za který po klientovi cestovní kancelář nemůže chtít žádné doplatky). Vždy se hraje o spokojenost klienta, který může i přímo na místě odmítnout. Kompenzací mohou být také výlety zdarma či jiný typ stravování. Požadovat můžete také požadovat slevu z takto absolvovaného zájezdu a to až ve výši 10-25%. Všechny tyto připomínky je však potřeba nahlásit nejpozději do 1 měsíce od skončení zájezdu.

Nejlepší radou je pořádně si přečíst smlouvu ještě před jejím podepsáním, včetně všech příloh i všeobecné podmínky. Při jakýchkoli nejasnostech se ihned ozvěte.

Staň se členem našeho VIP klubu!

Je to zcela ZDARMA a dozvíš se tak o akčních tipech jako první! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Potvrzením souhlasíš se zpracováním osobních údajů (tedy tvého mailu)

Pošleme ti e-mail, který potvrdíš, abychom tyhle super tipy neposílali někomu jinému.
Pokud ti nic nedorazí, zkontoluj spam.