Téma se týká:

Jak reklamovat dovolenou?

Pokud jste se těšili na vysněnou dovolenou a bohužel vás jen zklamala, je důležité nenechat to jen tak.. Cestovní kancelář by správně měla odstranit chyby hned a přímo na místě, vše hned nahlaste svému delegátovi. Pokud nestala náhrada, je potřeba vše řádně zdokumentovat (nafotit) a spolu s reklamačním protokolem a zaslat do 30 dnů po návratu k reklamaci buď do cestovní kanceláře nebo agentury, pokud zájezd organizovala. Žádost tam můžete také zanést osobně, ale nechte si tam hned někoho podepsat, aby se žádost „neschovala“ pod stůl.

 

Získat odškodnění můžete zde >>

V reklamačním protokolu uveďte, jaké odškodnění si představujete a termín nápravy. Ceny se pohybují podle různých problémů, většinou je nabídnuta sleva z ceny.

1. pokud jste dostávali nepoživatelná jídla, měla by náhrada činit kolem 20-30% z ceny zájezdu
2. za ubytování nižší kategorie 10-25% z ceny zájezdu
3. zpoždění letu o 3 hodiny se odškodnění pohybuje 250-600 EUR, záleží na délce letu
4. pokud vás umístí od nižší třídy, než jste si zakoupili, pohybuje se odškodné ve výši 30-75% z ceny letenky a závisí na délce letu
5. další nedostatky, vše najdete v Frankfutské tabulce slev, která je k dispozici na interntetu.

Odškodné není vypláceno v případě náhlých politických nepokojů, terorismu nebo nepřízni počasí.
Od roku 2014 lze na základě občanského zákoníku žádat i o finanční odškodnění za psychickou újmu a komplikace. Kompenzace lze ale požadovat jen za opravdové narušení dovolené, nejde reklamovat lidské rozmary, proto je třeba vše zdokumentovat.

Staň se členem našeho VIP klubu!

Je to zcela ZDARMA a dozvíš se tak o akčních tipech jako první! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Potvrzením souhlasíš se zpracováním osobních údajů (tedy tvého mailu)

Pošleme ti e-mail, který potvrdíš, abychom tyhle super tipy neposílali někomu jinému.
Pokud ti nic nedorazí, zkontoluj spam.