Téma se týká:

Zájezd neodpovídal popisu – co mám dělat?

Pokud zjistíte jakékoli nesrovnalosti, hlaste vady už v průběhu zájezdu a to buď svému delegátovi nebo jiné osobě, která zastupuje cestovní kancelář. Cestovní kancelář je povinna napravit nedostatky. Pokud se jedná o závažnou vadu, je vám přímo na zájezdu nabídnuta kompenzace, ať už na stejné stejné nebo vyšší úrovni. V případě, že se vám nabídka nelíbí, můžete odmítnout a nechat se dopravit zpátky domů.

Nabídku můžete odmítnout také, pokud je nabízená alternativa nižší úrovně a není vám poskytnuta sleva. Pokud nemůže být sjednána náprava nedostatků hned, požádejte o možnost vyplnění reklamačního formuláře. Fyzické nedostatky fotografujte, ať máte u sebe důkaz. Po návratu domů reklamujte zájezd nejpozději do 1 měsíce po jeho skončení. Odevzdejte vyplněný formulář spolu s důkazy (fotografiemi). Mělo by vám být vyplaceno odškodné 10-20% za základě Frankfurtské tabulky slev, kterou najdete na internetu. Máte právo také požadovat Náhradu z radosti z dovolené.

Staň se členem našeho VIP klubu!

Je to zcela ZDARMA a dozvíš se tak o akčních tipech jako první! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.

Potvrzením souhlasíš se zpracováním osobních údajů (tedy tvého mailu)

Pošleme ti e-mail, který potvrdíš, abychom tyhle super tipy neposílali někomu jinému.
Pokud ti nic nedorazí, zkontoluj spam.